Saturday, August 11, 2012

Kantoi Melakukan Hubungan Seks Dengan Kuda

Share ngan kengkawan ?

Suka Entri Ni?

Gambar Hiasan 

Tribunnews.Com, London - Grzegorz Suliga meminta maaf setelah didapati melakukan hubungan seks dengan seekor kuda dihalaman rumahnya. Lelaki keturunan Poland yang berusia 37 tahun itu mengaku tidak mengetahui perbuatannya itu menyalahi undang undang di England.

Perlakuannya itu telah dilaporkan oleh seorang saksi yang bernama Albert Beckett yang telah ternampak aksi Suliga dari sebalik dinding kaca sebuah banglo.

"Dia ternampak lelaki itu mendekati seekor kuda putih. Dia (Beckett) kemudiannya merakam aksi Suliga dan dalam masa yang sama menghubungi pihak polis', ujar Catherine Allan, pendakwaraya, dalam satu perbicaraan sebagaimana yang dilaporkan oleh The Sun pada hari Jumaat (10/8/2012)

Suliga memang diketahui sering memberikan makanan kepada kuda. Beliau kerap membelai kuda kudanya namun pada hari itu, beliau telah melurutkan seluar panjang yang dipakainya serta melakukan hubungan seks dengan salah seekor kudanya.

Seorang saksi yang lain turut membuat laporan kepada pihak polis dan mengaku telah melihat Suliga di tempat yang sama di Oswaldtwistle, Lancashire. "Saksi tersebut telah melihat Suliga sedang duduk di kawasan kandang kudanya sambil memegang botol bir" ujar Allan lagi.

Kepada pihak polis, Suliga telah mengaku melakukan perbuatan itu ketika sedang mabuk. Beliau juga mengaku tidak mengetahui bahawa perbuatan luar tabi'e nya itu menyalahi undang undang di England. Malahan di negara Jerman, tempat beliau pernah tinggal juga melarang perbuatan yang sedemikian.

Suliha mengaku melakukan perbuatan seks nya dengan seekor kuda berwarna coklat namun menafikan bahawa beliau pernah melakukan perkara yang sama keatas kuda kudanya yang lain.

Andre-Church Taylor, peguambela Suliga menyatakan, anak guamnya tidak menghadirkan diri pada hari perbicaraan kerana berasa amat malu dengan perbuatan yang telah dilakukannya.


Luorang mungkin belum baca

0 comments:

Post a Comment

Advertisements

Advertisements